BT
Naujienlaiškio prenumerata

Naujienlaiškio prenumerata

2019-10-16

Sėkmės kelias: specialistai, Skandinavijos verslo modelis ir klientų poreikių tenkinimas.


UAB „Baltic transline“ kitąmet švęs veiklos 20-metį. Nuo mažos transporto ir ekspedijavimo bendrovės ji išaugo į vieną didžiausių logistikos operatorių Europoje su 8.000 klientų ir daugiau kaip 1.320 darbuotojų. Kaip sukurti sėkmingą transporto verslą, pasakoja Mindaugas Veselis, lietuviško kapitalo bendrovės generalinis direktorius.

Praėjusio amžiaus paskutinis dešimtmetis ir šio amžiaus pradžia transporto sektoriui Lietuvoje buvo labai sunkūs. Rinkoje įvyko daug pokyčių, kurių intensyvumas buvo labai skirtingas. Pradžioje ekonomikoje vyko spartesnis restruktūrizavimas, kuris taip pat paveikė logistikos ir transporto sektorių, po to Lietuva buvo pasirengimo narystei stagnacijoje, kuri, laimei, netruko ilgai, nes įstojus į Europos Sąjungą (ES) šalies ekonomika paspartėjo. Laikotarpis po 2005 m. – tai visateisės narystės metai, t. y. sektoriaus plėtros ir įtakos Europoje laikas.

Augimo veiksniai

Būtent todėl daugelis logistikos ir transporto įmonių galėjo plėtoti savo veiklą iki rinkos lyderių lygio. „Baltic transline“ – viena iš jų. Per pirmuosius 7 veiklos metus bendrovė galėjo padidinti vilkikų parką nuo kelių transporto priemonių iki 80 ir išlaikyti finansinę nepriklausomybę.

„Viena iš priežasčių, kodėl mūsų įmonė pasiekė tokį lygį, – atsivėrusios rinkos ir galimybės po Lietuvos įstojimo į ES. Po to, kai pradėjome konkuruoti su Europos vežėjais, turėjome iškovoti tvirtas pozicijas šiose rinkose, o tai buvo galima padaryti tik pasiekus tam tikrą kainos ir kokybės paslaugų standartą“, – įvardino M. Veselis.

Tuo metu svarbiu žingsniu pasirodė krovinių transportavimo ir ekspedijavimo paslaugų paskirstymas skirtingiems verslo segmentams, pasirinktos paslaugos nukreipimas tikslinei klientų grupei. „Baltic transline“ sugebėjo efektyviai pritaikyti dalį pasaulyje žinomų pardavimo ir rinkodaros veiksmų.

„Pagrindiniai veiksniai, kurie padėjo mūsų įmonei pasiekti šiandienos lygį, – tai paslaugos kokybinė samprata, tinkama komanda ir jos įsitraukimas bei sunkus darbas, teisingų tikslų išsikėlimas ir strategijų pasirinkimas, vidinių įmonės procesų diegimas ir vystymas, o taip pat klientų poreikių įvertinimas“, – patirtimi dalinasi „Baltic transline“ vadovas. Plačiau skaitykite čia


grįžti