BT
2018-02-09

Logistikos sektoriaus tendencijos 2018 m.


Technologijoms sparčiai vystantis logistikos kompanijos norėdamos išsaugoti savo klientus ir nenusileisti technologiškai labiau pažengusiems konkurentams privalės būti inovatyvios. Technologiškai pažengusios kompanijos, plėsdamos paslaugų spektrą ir kokybę, taps svarbiausiomis stiprių gamintojų ar prekybininkų partnerėmis, o nespėjančioms adaptuotis logistikos kompanijoms teks taikytis su mažesnėmis maržomis, kol, galų gale, jos taps visai nekonkurencingomis.

Kurį laiką technologijų tobulėjimas ir inovacijų pritaikymas logistikoje atrodė tolima ateitis, tačiau šiandien logistikos sektoriaus lyderiai supranta, kad būtent išskirtinė paslaugų kokybė, nulemta modernios įrangos ir IT sprendimų, leis išsaugoti esamus ir pritraukti naujus klientus, taip pat nulems kompanijos darbo našumą ir pelningumą. Investuoti į moderniausias sistemas reikalauja ne tik besikeičiančios konkurencinės sąlygos, bet ir vis aukštesnius reikalavimus logistikos paslaugų tiekėjams keliantys krovinių siuntėjai ar gavėjai. Štai keletas pagrindinių technologijų, kurių pagalba pažangiausios logistikos kompanijos siekia tapti rinkos lyderėmis 2018 metais.

Skaitmeniniai sprendimai

Paklausa skaitmeniniams sprendimams transporto sferoje auga, skatindama integruotų sistemų, IT sprendimų ir krovininio transporto gamintojus ieškoti inovatyvių sprendimų. Daugybė technologinių naujovių šiandien jau testuojamos, o pažangiausios transporto sektoriaus kompanijos nekantriai laukia jų integracijos į kasdienius procesus.

Telematikos sistemos

Vienas dažniausiai pritaikomų skaitmeninių įrankių šiuolaikinių vežėjų kasdienybėje yra telematikos sistemos. Skaitmeninė telematikos sistema įdiegiama sunkvežimiuose leidžia nustatyti transporto priemonės buvimo vietą, techninę būklę, šaldytuvo temperatūrą ar kuro atsargas. Transporto vadybininkams nebereikia nuolat stebėti sistemos, nes užfiksavus tam tikrus neatitikimus, ji pati informuoja apie būtinus veiksmus. Pastebėjus temperatūros pakitimus šaldytuve tinkamas temperatūros lygis gali būti nustatomas keliais mygtukų paspaudimais biure, taip išvengiant krovinio sugadinimo. Taip pat vadybininkas mato sunkvežimio pakrovimo lygį: žinodamas tikslią priekabos apkrovą jis gali ieškoti papildomo krovinio vairuotojui ir taip optimizuoti pervežimo sąnaudas.

Plačiau skaitykite čia


grįžti