BT
2016-08-11

Nauji sandėliai suteikė postūmį „Baltic transline“


Logistikos ir transporto įmonių grupė „Baltic transline“ sparčiai plečia veiklą – šią vasarą Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje ji įsikūrė moderniuose A klasės sandėliuose, iš kurių po Baltijos šalių rinką skirstys iš Vakarų Europos ar kitų šalių atvykusius krovinius. Klientus ji aptarnauja pasitelkusi modernias IT technologijas – sandėlio valdymo sistemą, kuri leidžia krovinio savininkui nuotoliniu būdu apskaityti ir valdyti savo prekes.

 

Pasak Vytauto Vaitkaus, UAB „Baltic transline Logistic“ direktoriaus, naujos galimybės suteikti daugiau paslaugų klientams atsivėrė kartu su vis didėjančiais sandėliavimo plotais, kuriuos bendrovės strategai iki šių metų pabaigos žada išplėsti iki 7000 kv. metrų. „Teikiame ne tik prekių sandėliavimo ar saugojimo paslaugas, o pilnai aptarnaujame klientų logistikos grandinę ir užtikriname jų krovinių pristatymą nuo durų iki durų“, – teigia vadovas.

Anot jo, sandėliuose vykdomos ne tik įprastos prekių saugojimo ar atrinkimo procedūros, bet atliekamas operatyvusis prekių paskirstymas į mažesnius sunkvežimius (angl. Cross-dock), gaminių partijų formavimas ir ženklinimas.

Įmonių grupė daliai užsakovų teikia trečiosios šalies logistikos (angl. 3 PL) paslaugas – logistikos rūpesčius ji pilnai perima ir rūpinasi visu prekės keliu iki galutinio gavėjo.

Daugiau kaip 300 vilkikų ir savo distribucijos sunkvežimių parką valdanti „Baltic transline“, užtikrina operatyvų iš Vakarų šalių atvykusių prekių paskirstymą visose Baltijos šalyse. „Galime labai tiksliai planuoti kada atvyks krovinys, tad klientui nebereikia skambinti ir teirautis. Šiuolaikinių IT sprendimų pagalba vykdomi duomenų mainai“, – paaiškina Donatas Nickus, UAB „Baltic transline“ logistikos vadovas.

Klientams – valdymo galimybė

Anot D.Nickaus, procesų sklandumo siekta įdiegus JAV kompanijos „Made4Net“ sandėlio valdymo sistemą „WarehouseExpert“, kuri užtikrina ne vien savalaikę sandėlyje vykstančių procesų kontrolę ir apskaitą, bet suteikia galimybę klientui pačiam formuoti norimas siuntas. „Esame sujungę mūsų sistemą su kai kurių nuolatinių partnerių apskaitos sistemomis ir leisime jiems nuotoliniu būdu koreguoti bei formuoti gabenamų krovinių kiekius ar sandėlyje esančias atsargas. Tokiu būdu sprendimo teisė ir visa informacija apie turimas atsargas ar krovinius esančius kelyje bus pas klientą“, – vieną esminių privalumų atskleidžia D.Nickus

Marius Pukelis, minėtąją sandėlių valdymo sistemą įdiegusios bendrovės „Verslo konsultavimo grupė“ direktorius tvirtina, jog sprendimas skirtas efektyviau valdyti logistikos procesus. „Sistema leidžia valdyti darbuotojus, matyti likučius esamuoju laiku, sutaupyti saugojimo vietos sandėlyje bei atrinkti klientų užsakymus tiksliai ir laiku, – paaiškina ekspertas, – Minėtas modulis seka ir valdo kiekvieną operaciją atliekamą su kroviniu, pradedant nuo prekių priėmimo sandėlyje, optimalaus patalpinimo saugojimui, tikslaus likučių apskaitimo, savalaikio atrinkimo vietų papildymo iki tikslaus užsakymo surinkimo, supakavimo ir pakrovimo į transportavimo priemonę“.

Pasak M.Pukelio, siekiant, kad sandėlio valdymo sistema kuo sklandžiau įsijungtų į bendrovės „Baltic transline logistic“ darbą ir atitiktų jos klientų procesus, buvo atliktos reikiamos modifikacijos bei integracija su buhalterinės apskaitos sistemomis.

Planuose – didesni sandėliai

Ši plėtra, anot V. Vaitkaus, tėra pirmasis žingsnis, nes įmonių grupė planuoja didinti sandėlių plotus ir tuo pačiu išplėsti jų paskirtį. „Laikui bėgant atsiras ir muitinės sandėlis, kuris suteiks galimybę aptarnauti į NVS šalis vykstančius krovinius. Galvojame, kad sandėliavimo plotai dar plėsis“, – atskleidžia dalį planų bendrovės „Baltic transline Logistic“ vadovas.

Įmonių grupė aktyviai dairosi ir į Skandinavijos šalių rinkas, kuriose norėtų užtikrinti distribucijos ir prekių pristatymo paslaugas savo klientams. Sparti pastarųjų metų tarptautinių gabenimų ir logistikos paslaugų plėtra Kauno bendrovių grupę kilstelėjo į didžiausių Lietuvos logistikos įmonių sąrašus. Šiemet bendrovė savo vilkikų ir puspriekabių parką padidino šimtu naujų transporto priemonių ir ketina aktyviai plėsti darbą strateginėse Vakarų Europos bei NVS šalių rinkose. „Verslo žinių“ skaitytojai šiemet įmonę „Baltic transline“ išrinko šiuolaikiškiausiai valdoma bendrove.

Pasak Mindaugo Veselio, „Baltic transline“ generalinio direktoriaus, labai svarbu greitai reaguoti į pokyčius, prisitaikyti prie pasikeitusių verslo sąlygų ir aplinkos. „Verslą kuria žmonės, todėl svarbiausias šiuolaikiškai valdomos įmonės sėkmės veiksnys ir yra kompetetinga, motyvuota ir į tikslą orientuota komanda. Dar vienas veiksnys, be kurio neįsivaizduojama šiuolaikiškai valdoma įmonė – įgalinti darbuotojai, kurie geba dirbti savarankiškai,“ – pažymi M. Veselis.

Plačiau skaitykite čia.


grįžti