BT
Krovinių pervežimas Europoje vykdomas trimis būdais: geležinkeliais, keliais, vidaus vandens keliais. Krovinius pervežančių transporto rūšių pasiskirstymas nėra tolygus – didžiausia dalis prekių, medžiagų transportuojama keliais. 2014-iais atlikta Eurostat statistinių duomenų analizė parodė, kad net 74.9% krovinių Europos Sąjungos šalių viduje yra gabenama kelių transportu.
Pasak Eurostat, bendras prekių, medžiagų, daiktų transportavimas Europoje, atsižvelgiant į pervežtas tonas vienam kilometrui, nuo 2013-ųjų iki 2014-ųjų išaugo 0.4%. Prieaugis nesiekė 2010-ųjų metų lygio, tačiau rezultatai išlieka svarūs – 2012-iais keliais vykdomas krovinių transportavimas senajame žemyne buvo kritęs daugiau nei 10%.
 

Krovinių pervežimas Europoje: pastarųjų metų apžvalga

Vokietija – krovinių transportavimo Europoje lyderė tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Nuo jos neatsilieka kaimynė Lenkija bei palankiame eksportui geografiniame taške įsikūręs Liuksemburgas. Pastarasis išsiskiria net 12% metiniu prieaugiu (tonos-kilometrui), teigia Eurostat. Lietuva taip pat neatsilieka nuo lyderių – daiktų, medžiagų gabenimo procentas per metus čia išaugo beveik 7%. Transportuojamas krovinys taip pat skirstomas pagal turinį. Eurostat apžvalga rodo, kiek bei kokių prekių pervežama daugiausiai. Matyti, kad didžiausią transportuojamų prekių dalį sudaro kasybai ir karjerų eksploatavimui reikalingos medžiagos: metalo rūdos, durpės, uranas, toris. Maisto produktai, gėrimai, tabakas – taip pat vienos paklausiausių prekių. 
 

Lietuva – ryški lyderė

Krovinių pervežimas Europos sąjungoje išaugo, tačiau Lietuva išsiskiria bendrame senojo žemyno kontekste. Per vienerius metus Lietuvoje keliais transportuojamų prekių, medžiagų kiekis padidėjo net 7%. Ketverių metų laikotarpio (nuo 2010-ųjų) rodikliai stulbinantys - pervežimas keliais šoktelėjo net 45%. Šie duomenys įtraukia tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu pervežamų krovinių skaičių. Pastarasis sudaro daugiau nei 80% bendro krovinių pervežimo skaičiaus, teigia Eurostat. Tokie rezultatai nestebina – mažos šalys visuomet stengiasi ieškoti partnerių svetur, orientuotis į eksportą bei taip skatinti ekonomikos augimą.
 

Krovinių gabenimas su „Baltic transline“

Krovinių pervežimas kelių transportu populiarus dėl plataus geografinio pasiekiamumo ir galimybės suteikti paslaugą „nuo durų iki durų“. „Baltic transline“ turi ilgesnę nei 15 metų patirtį krovinių transportavimo sektoriuje. Nuo 2000-ųjų „Baltic transline“ įsigijo net 50 vilkikų, kuriais krovinių pervežimas Europos sąjungoje ir už jos ribų pradėtas vykdyti greičiau ir kokybiškiau. Šiuo metu įmonė teikia tokį paslaugų spektrą: gabena krovinius jūrų konteineriais, transporto priemonėmis liftu Lietuvoje, užsiima dalinių krovinių surinkimu ar distribucija tarp Baltijos šalių bei visos Europos.
Krovinių pervežimas Europoje – paslauga, leidžianti verslui vykdyti prekybą ne tik nacionaliniu mastu. Lietuva yra nedidelė Europos valstybė, siekianti eksportuoti savo produkciją, todėl ši paslauga labai svarbi ekonomikos augimui. Krovinių gabenimas Europoje palankus dėl gerai išvystytos kelių struktūros, kokybiškų vilkikų, tikslingai bei protingai paslaugą teikiančių įmonių. „Baltic transline“ – įmonė, kurios teikiamos paslaugos išsiskiria maksimalios kokybės standartais.