Challenging

for the

growth!

Challenging

for the

growth!

3275
laimingi darbuotojai
„Vieninteliai ištekliai, kuriuos turime, yra žmogiškieji, todėl pagarba vieni kitiems, šiltas bendravimas, supratingumas, darbuotojų kuriama vertė įmonei – ypatingai vertinami“, – „Baltic transline“ generalinis direktorius Mindaugas Veselis.
15432
pasitikintys klientai
Aukštą mūsų darbų kokybę, veiklos stabilumą ir pasitikėjimą įrodo kasmet besiplečiantis pastovių klientų ratas.
1300
transporto parkas
Turimų vilkikų amžiaus vidurkis – 2 metai.
389.8
(mln. €) apyvarta
Įmonių grupės veiklos rezultatai išlaiko nuoseklaus augimo tendenciją.
411877
atlikti pervežimai
Pervežamų krovinių kiekis kasmet auga vidutiniškai po 25 proc.
Paslaugos
Tarptautiniai krovinių pervežimai
Krovinių ekspedijavimo paslaugos
Puspriekabių nuoma ir pardavimas
Keltų bilietai
Krovinių draudimas
Logistikos paslaugos
Dalinių krovinių pervežimas
Negabaritinių krovinių pervežimas
Jau daugiau kaip 24-jus metus teikiame kokybiškas visų tipų tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo paslaugas.

Pervežimo paslaugų kryptys apima visas Vakarų ir Centrinės Europos, Skandinavijos, Baltijos, NVS šalis bei vietinius transportavimo maršrutus.

Tarptautiniai krovinių pervežimai Arrow
Įgyvendinsime tokius pervežimo sprendimus, kurie bus pritaikyti būtent jūsų veiklos poreikiams.

Įvertinus individualius pervežimo kiekius, krovinių srautus, atlikus prekių, paslaugų judėjimo analizę, pateiksime optimaliausius logistikos sprendimus smulkiam, vidutiniam ar stambiam verslui.

Krovinių ekspedijavimo paslaugos Arrow
Paprastai ir greitai išplėskite savo puspriekabių parką.

Mes parduodame ir nuomojame įvairias puspriekabes, taip pat siūlome pakeisti laikinai remontuojamą priekabą ar patenkinkti jų padidėjusią sezoninę paklausą.

Puspriekabių nuoma ir pardavimas Arrow
Keltų bilietai krovininiam transportui – tai dar viena paslauga, kurią siūlome.

Krovinių gabenimas iš vienos šalies į kitą dažnai neapsiriboja vien sausumos keliais - dažnai prireikia persikelti viena ar net keliomis jūromis.

Keltų bilietai Arrow
Krovinių draudimas yra viena svarbiausių sąlygų, užtikrinanti sklandų transportavimą.

Savo klientams siūlome papildomą paslaugą – gabenamo krovinio draudimą palankiausiomis sąlygomis. Draudžiame tik „Baltic transline“ įmonės gabenamus krovinius.

Krovinių draudimas Arrow
Logistikos paslaugos dar patogesniam transportavimui.

Logistika yra ištisas krovinio pervežimo organizavimo procesas, kuriam įgyvendinti reikalingi specifiniai įgūdžiai. Kiekvienam savo klientui užtikriname individualius krovinių pervežimo pasiūlymus, o mūsų specialistų komanda visuomet suteiks profesionalų aptarnavimą.

Logistikos paslaugos Arrow
Optimalus gabenimo sprendimas be didelių rūpesčių.

Užsakydami paslaugas pas mus galėsite būti tikri, jog mūsų specialistai pasirūpins absoliučiai viskuo, kas yra reikalinga tam, kad krovinys pasiektų reikiamą vietą be jokių rūpesčių.

Dalinių krovinių pervežimas Arrow
Negabaritinių, didelio tūrio krovinių pervežimas į įvairias šalis.

Negabaritinių krovinių pervežimas yra sudėtingas ir atsakingas procesas. Sukaupę didelę negabaritinių krovinių pervežimo patirtį, klientams suteikiame aukščiosios kokybės paslaugas.

Negabaritinių krovinių pervežimas Arrow
Apie mus

Jau 24-jus metus dirbame tam, kad jūsų krovinius pristatytume greitai, kokybiškai ir laiku. Atsakomybė, lankstus procesų valdymas, susitarimų laikymasis ir naujausius saugumo reikalavimus atitinkančios transporto priemonės bei sistemos – tai, dėl ko pelnome mūsų klientų pasitikėjimą. Esame patikimos ir sėkmingai veiklas transportavimo, krovininio transporto keltų bilietų, krovininio transporto nuomos bei pardavimo veiklos srityse plėtojančios „BTL Group“ įmonių grupės dalis.

Jau 24-jus metus dirbame tam, kad jūsų krovinius pristatytume greitai, kokybiškai ir laiku. Atsakomybė, lankstus procesų valdymas, susitarimų laikymasis ir naujausius saugumo reikalavimus atitinkančios transporto priemonės bei sistemos – tai, dėl ko pelnome mūsų klientų pasitikėjimą. Esame patikimos ir sėkmingai veiklas transportavimo, krovininio transporto keltų bilietų, krovininio transporto nuomos bei pardavimo veiklos srityse plėtojančios „BTL Group“ įmonių grupės dalis.

story
Tapome tuo, kas esame, būdami atviri naujoms ir drąsioms idėjoms.
Sėkmingai įveikdami rinkos keliamus iššūkius, kasmet įvykdome daugiau nei 411 tūkst. pervežimų.

Mūsų istorija

story
Produktyvumą užtikrinančios 1000 darbo vietų. Viena jų gali būti Tavo!
Modernūs „Baltic transline“ biurai įkurti Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Kėdainiuose, Marijampolėje bei Visagine.

Dabar ieškome

Vairuotojas (-a) (C + E kategorija, Vilnius LIDL)
Alga
Nuo 1600 iki 1800 €/mėn. į rankas
Vieta
Vilnius
Pasidalinti
Apie poziciją

Darbo pobūdis:

  • Prekių išvežiojimas iš logistikos sandėlio Lentvaryje į parduotuves po Lietuvą;
  • Aptarnaujame „Lidl“ prekybos tinklą;
  • Transporto priemonė – DAF (2018m, Euro 6) ir vilkikai MAN (2022m.) priekaba – MULTI REF (dviejų temperatūrų šaldytuvai su pertvaromis).

Reikalavimai darbuotojui:

  • CE kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Patirtis būtų privalumas, be patirties apmokome;
  • 95 kodas;
  • Skaitmeninė tachografo kortelė;
  • Atsakingumas, sąžiningumas, žalingų įpročių neturėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Lankstų darbo grafiką dieninėmis/naktinėmis pamainomis (derinamas individualiai, pagal vairuotojo poreikį);
  • Galimybė užsidirbti papildomai;
  • Kasdienį poilsį namuose;
  • Mokymus darbo vietoje;
  • Motyvuojančią atlygio sistemą.

Dėl darbo pozicijos skambinkite Raimondui: +370 606 98 269

Aplikuoti

    Vardas, Pavardė *

    Būtina

    Miestas

    El. paštas *

    Tel. numeris *

    Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

    Būtina
    Netinkamas

    Tempkite CV čia

    Arba ieškokite kompiuteryje

    Failų tipai: Docx, PDF
    Max. dydis: 2MB

    Kontaktai
    Gyvenimo aprašymą siųskite:
    Vadybininko asistentas (-ė)
    Alga
    Nuo 800 iki 950 €/mėn. į rankas
    Vieta
    Vilnius
    Pasidalinti
    Apie poziciją

    Atsakomybės:

    • Pagalba vadybininkui;
    • Užsakymų įvedimas į sistemą;
    • Vežėjų patikimumo tikrinimas;
    • Vežėjų paieška;
    • Darbas su biržomis.

    Ko reikia?

    • Noro mokytis ir tobulėti;
    • Anglų kalbos žinių (raštu ir žodžiu), kitų kalbų žinojimas privalumas;
    • Atidumo;
    • Komunikabilumo;
    • Drąsos.

    Mes siūlom:

    • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
    • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes (net 90% vadovų yra užauginti įmonės viduje);
    • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
    • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
    • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
    Aplikuoti

      Vardas, Pavardė *

      Būtina

      Miestas

      El. paštas *

      Tel. numeris *

      Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

      Būtina
      Netinkamas

      Tempkite CV čia

      Arba ieškokite kompiuteryje

      Failų tipai: Docx, PDF
      Max. dydis: 2MB

      Kontaktai
      Gyvenimo aprašymą siųskite:
      Transporto vadybininkas (-ė) (Jūrinių konteinerių transportas)
      Alga
      Nuo 1000 iki 1500 €/mėn. į rankas
      Vieta
      Kaunas
      Pasidalinti
      Apie poziciją

      Darbo pobūdis:

      • Krovinių paieška, jų pervežimo kontrolė ir organizavimas nuosavu transportu;
      • Naujų klientų paieška, derybos, kainodaros formavimas;
      • Strategijos kūrimas, užsibrėžtų tikslų įgyvendinimas;
      • Operatyvus iškilusių problemų sprendimas;
      • Klientų poreikių įvertinimas ir užsakymų vykdymas.

      Tikimės, kad Tu:

      • Turi patirties jūrinių konteinerių pervežimų planavime (privalumas);
      • Turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
      • Esi orientuotas į rezultatą ir tikslų siekimą;
      • Turi puikius bendravimo ir kompiuterinio raštingumo įgūdžius.

      Siūlome:

      • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes (net 90% vadovų yra užauginti įmonės viduje);
      • Galimybę suburti ir ugdyti savo komandą, vystant Jūrinių konteinerių pervežimo veiklą;
      • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
      • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
      • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį).
      Aplikuoti

        Vardas, Pavardė *

        Būtina

        Miestas

        El. paštas *

        Tel. numeris *

        Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

        Būtina
        Netinkamas

        Tempkite CV čia

        Arba ieškokite kompiuteryje

        Failų tipai: Docx, PDF
        Max. dydis: 2MB

        Kontaktai
        Gyvenimo aprašymą siųskite:
        Personalo dokumentų administravimo grupės vadovas (-ė)
        Alga
        Nuo 1500 iki 1800 €/mėn. į rankas
        Vieta
        Kaunas
        Pasidalinti
        Apie poziciją

        Apie Jus:

        Ieškome dinamiškos ir patyrusios asmenybės, norinčios priimti iššūkius ir vystyti mūsų Personalo dokumentų administravimo grupės darbą.
        Personalo dokumentų administravimo grupės vadovė (-as) bus atsakinga (-as) už visą grupės darbą, personalo dokumentų administravimo procesą, nuo darbo sutarčių ruošimo, procesų gerinimo iki dokumentų archyvavimo.

        Darbo pobūdis:

        • Koordinuoti personalo dokumentų administravimo grupės veiklą;
        • Užtikrinti, kad visi personalo dokumentai būtų tvarkomi laiku, pagal nustatytas procedūras ir teisė aktus;
        • Rūpintis darbuotojų duomenų tikslumu ir saugumu;
        • Bendradarbiauti su kitų skyrių atstovais, siekiant užtikrinti efektyvią komunikaciją ir veiksmingą dokumentų tvarkymo procesą;
        • Domėtis geriausiomis HR valdymo praktikomis ir idėjomis prisidėti prie viso skyriaus sėkmingo darbo organizavimo, kuris apima: HR projektus, įvairias iniciatyvas, atrankas, mokymus ir pan.;

        Reikalavimai:

        • Bent 3 metų darbo patirtis personalo administravimo srityje, privalumas – vadovaujančioje pozicijoje;
        • Patirtis su HR dokumentų valdymo programos įsigijimu ir plėtojimu;
        • Patirtis su programa JIRA – privalumas;
        • Aukštojo mokslo diplomas. Žmogiškųjų išteklių, psichologijos, teisės arba susijusioje srityje – privalumas;
        • Geras DK išmanymas bei taikymas praktikoje;
        • Puikūs organizaciniai ir komunikaciniai įgūdžiai;
        • Gebėjimas efektyviai dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
        • Užsienio kalbų mokėjimas. Anglų k. būtina, rusų – privalumas.

        Siūlome:

        • Konkurencingą atlyginimą;
        • Galimybę tobulėti HR srityje bei prisidėti prie kitų HR projektų skyriaus mastu;
        • Draugišką kolektyvą;
        • Patrauklią darbo aplinką;
        • Hibridinio darbo galimybę;
        • Galimybę padirbėti iš kitų ofisų Vilniuje ar Klaipėdoje.
        Aplikuoti

          Vardas, Pavardė *

          Būtina

          Miestas

          El. paštas *

          Tel. numeris *

          Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

          Būtina
          Netinkamas

          Tempkite CV čia

          Arba ieškokite kompiuteryje

          Failų tipai: Docx, PDF
          Max. dydis: 2MB

          Kontaktai
          Gyvenimo aprašymą siųskite:
          Dokumentų valdymo specialistas (-ė)
          Alga
          Nuo 1400 iki 1600 €/mėn. į rankas
          Vieta
          Kaunas
          Pasidalinti
          Apie poziciją

          Atsakomybės:

          • Dalyvauti diegiant bei administruojant dokumentų saugojimo, pasirašymo ir administravimo sistemą (DVS);
          • Vykdyti įmonės dokumentų valdymo sistemos (toliau DVS) funkcionalumo stebėseną, analizuoti DVS logines klaidas ir dalyvauti pakeitimų inicijavimo, testavimo ir diegimo procese;
          • Analizuoti įmonės rengiamų, gaunamų ir siunčiamų dokumentų valdymo procesus bei teikti pasiūlymus dėl efektyvumo didinimo;
          • Vykdyti elektroninių dokumentų ir informacijos valdymo priežiūrą užtikrinant vieningą ir efektyvią dokumentų valdymo praktiką;
          • Darbuotojų mokymas dirbti su DVS sistema ir konsultavimas užtikrinant tinkamą dokumentacijos naudojimą.

          Reikalavimai:

          • +2 metai patirtis DVS valdymo srityje (patirtis su DVS sistema Avilys – privalumas);
          • Puikios anglų kalbos žinios;
          • Pasižymėti analitiniu mąstymu, iniciatyvumu, organizaciniais įgūdžiais.
          • Turėti supratimą apie verslo procesus (logistikos, finansų ir kt.) bei patirties projektų valdyme;
          • Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas.

          Mes siūlom:

          • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
          • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
          • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
          Aplikuoti

            Vardas, Pavardė *

            Būtina

            Miestas

            El. paštas *

            Tel. numeris *

            Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

            Būtina
            Netinkamas

            Tempkite CV čia

            Arba ieškokite kompiuteryje

            Failų tipai: Docx, PDF
            Max. dydis: 2MB

            Kontaktai
            Gyvenimo aprašymą siųskite:

            Slapukai (angl. cookies)

            Ši svetainė yra nustatyta taip, kad leistų visus slapukus siekiant užtikrinti šio puslapio funkcinius parametrus bei pagerintų jūsų naršymo patirtį. Jei tęsite nekeisdami šių nustatymų, sutinkate su tuo. Slapukų naudojimo taisykles rasite čia.

            Sutinku
            Parinktys
            Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti

            Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.

            Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine.

            Success

            Užklausa išsiųsta

            Ačiū!

            Uždaryti
            Success

            Aplikacija išsiųsta

            Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.

            Uždaryti
            Success

            Į jūsų užklausą per 30 min. atsakysime darbo dienomis 8:00-17:00.

            Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.

            Uždaryti